Edelliset voittajat

Edelliset voittajat

Suomen paras myyntiorganisaatio on palkittu jo kymmenen kertaa.

Aikaisempina vuosina voittoa ovat juhlineet LämpöYkkönen (2019), Lindström (2018), Vainu (2017), Suomen asiakastieto (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010). Oletko sinä ensi vuoden voittaja?

Menestyksekkäitä myyntiorganisaatioita yhdistävät muun muassa seuraavat tekijät:

  • innovatiivisuus,
  • vastuullisuus,
  • asiakaskeskeisyys,
  • kehittymisen mahdollistaminen sekä
  • erinomainen yhteistyö työntekijöiden välillä.

LämpöYkkönen Oy
(2019)

LämpöYkkösen vahvuuksia ovat erityisesti myynnin johtaminen, innovatiivisuus, vastuullisuus ja asiakaskeskeisyys.

Lindström Oy
(2018)

Valinnan perusteina olivat muun muassa panostus asiakaskeskeiseen ja innovatiiviseen myyntityöhön, vastuullisuus ja digitaalisuuden hyödyntäminen.

Vainu
(2017)

Vuoden 2017 voittaja panostaa osaamisen kehittämiseen ja mahdollistaa henkilöstölle kiinnostavia kansainvälisiä urapolkuja.

Suomen Asiakastieto Oy
(2016)

Suomen Asiakastieto Oy:llä myynti ja markkinointi on organisoitu selkeiksi kokonaisuuksiksi asiakkaiden ympärille. Myynnin johtamisjärjestelmä on oppikirjan mukainen ja systemaattinen myynnin tekeminen tuottaa tuloksia. 

3 Step IT
(2015)

3 Step IT:n myynnin ilmapiiri on mainio, myynnin toimintamalleja on mietitty paljon ja ne ovat jalkautuneet toiminnaksi. Palkitseminen kannustaa huippusuorituksiin ja asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun.

Elisa Yritysasiakkaat
(2014)

Vuoden 2014 voittajayrityksessä myyntityö perustuu yhteiseen toimintamalliin, ja Elisan johto osallistuu aktiivisesti niin myynnin sparraukseen kuin asiakastyöhön. 

Comments are closed.