Osallistuminen Suomen paras myyntiorganisaatio -kilpailuun

Suomen Paras Myyntiorganisaatio on B-to-B-yrityksille suunnattu kilpailu,
joka tähtää suomalaisen myyntiosaamisen kehittämiseen ja arvostuksen lisäämiseen.
Näetkö myyntityön strategisen kehittämisen kilpailukyvyn kannalta tärkeänä?
Suomen parhaan myyntiorganisaation arviointi tehdään myynnin xRay-analyysiin perustuen,
joka osoittaa myynnin nykykunnon, organisaation vahvuudet kuin myös kehittämiskohteet. 

Voittajaorganisaatiot ovat panostaneet kaupallisuuteen ja myyntiin sekä loistavat ansiokkaasti oman alansa kärkijoukossa. Kilpailu ei ole vain julkinen tunnustus, se antaa todellisen kuvan yrityksen myynnin tilasta sekä houkuttelee alan parhaimmat osaajat mukaan menestystarinaan.
Nyt etsitään myynnissään loistavia yrityksiä eli Suomen Parasta Myyntiorganisaatiota.

Kilpailuun osallistuminen ja analyysi on kaikille yrityksille avoin ja maksuton. Aiempina vuosina voittoa ovat juhlineet Suomen Asiakastieto Oy (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010). Suomen Paras Myyntiorganisaatio -valinnan suorittaa Laatukeskuksen Myynti & Markkinointi Forumin ohjausryhmä. Osallistujat valikoidaan verkossa annettujen yritysehdotusten perusteella.
Ilmoita siis mielestäsi Suomen paras myyntiorganisaatio!

accountor-enterprise-logo

Voittajaorganisaatiot

Suomen johtava työympäristöjen ja julkitilojen ratkaisutoimittaja Martela vei voiton Suomen Paras myyntiorganisaatio -kilpailussa 2010.