Anna vinkki Suomen parhaasta myyntiorganisaatiosta

Anna vinkki sinua hyvin palvelleesta myyntiorganisaatiosta

Suomen Paras Myyntiorganisaatio on vuodesta 2010 järjestetty kilpailu Suomen Parhaan Myyntiorganisaation tittelistä. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu on vastannut kilpailun järjestämisestä vuodesta 2018 lähtien yhteistyössä Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n kanssa. Tänä vuonna yhteistyössä on mukana myös PwC. Pyrkimyksenämme on lisätä tietoisuutta myyntiosaamisen ja myyntikulttuurin tärkeydestä sekä auttaa suomalaisia yrityksiä kehittämään myyntiään. 

Suomen parhaiksi myyntiorganisaatioiksi on palkittu aikaisemmin: Silta Oy (2020), LämpöYkkönen Oy (2019), Lindström (2018), Vainu (2017), Suomen asiakastieto (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010).

Menestyvillä myyntiorganisaatioilla on nähtävissä yhteisiä piirteitä ja toimintamalleja, kuten asiakaslähtöinen toiminta, digitaalisten työvälineiden hyödyntäminen sekä hyvä vuorovaikutus niin esimiestyöskentelyssä kuin asiakkaidenkin kanssa. Ennen asiakastapaamista tehtävään analysointityöhön panostetaan, myyjät rakentavat pitkäkestoisia asiakassuhteita ja huolehtivat asiakastyytyväisyydestä myös kaupan jälkeen. Myös vastuullisuuteen tulee panostaa koko organisaation tasolla yhä tehokkaammin: vastuullinen myynti perustuu luottamukseen, rehellisyyteen ja asiakkaan edun pitkäjänteiseen ajamiseen. Lue lisää blogistamme » 

Tänä vuonna haluamme kuulla juuri sinun mielipiteesi!

Anna vinkki sinua hyvin palvelleesta yrityksestä ja voit voittaa valintasi mukaan joko 50 euron lahjakortin tai Saarijärven ja Puustisen Strategiana Asiakaskokemus -kirjan. Mikäli vinkkisi johtaa Suomen parhaan myyntiorganisaation valintaan, saat edellä mainitun palkinnon ja pääset voittajan julkistustilaisuuteen, jossa saat halutessasi pitää lyhyen puheenvuoron voittajasta.

Lisäksi arvomme yhteensä 10 kirjaa tai lahjakorttia kaikkien vinkin antaneiden kesken. Arvonnan säännöt 

Täytä alla oleva lomake antaaksesi vinkin

Arvonnan säännöt

Arvontaa on pidennetty pienen osallistujamäärän takia 12.3. asti.

Arvonnan järjestää: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Arvonnan ajankohta: 17.1.2022–12.3.2022 (alkuperäinen ajankohta 17.1.2022–25.2.2022)
Arvonta suoritetaan: 14.3.2022, jonka jälkeen voittajiin ollaan yhteydessä
Voittajiin ollaan yhteydessä: sähköpostitse
Palkinnot toimitetaan: joko postitse (kirjapalkinto) tai sähköisesti (lahjakortti)
Arvottavien palkintojen määrä: 10 kpl
Palkinto: voittajien valinnan mukaan Strategiana asiakaskokemus -kirja (Saarijärvi, H. & Puustinen, P. 2020) tai 50 euron lahjakortti kirjakauppaan

Tietoja käytetään tukena Suomen parhaan myyntiorganisaation valinnassa. Kilpailun tuomaristo on yhteydessä vinkattuihin myyntiorganisaatioihin. Vinkin antaneiden yhteystietoja käytetään ainoastaan arvonnan suorittamista varten, eikä niitä tallenneta markkinointitarkoituksiin. Kuka tahansa saa antaa vinkin onnistuneesta myyntiorganisaatiosta. Haaga-Helian henkilökunta ei saa osallistua arvontaan.

Tutustu Haaga-Helian tietosuojaselosteeseen tästä.

Comments are closed.