Osallistu kilpailuun

Kilpailu avataan 29.10.

Voittaja valitaan kolmevaiheisessa prosessissa

Kilpailuun ilmoittaudutaan mukaan täyttämällä verkkokysely, jossa arvioidaan yrityksen myyntistrategiaa, myynnin johtamista, myyntityötä, asiakasosaamista sekä myynnin prosesseja ja työkaluja. On tärkeää, että kyselyyn vastataan mahdollisimman totuudenmukaisesti. Mukaan ilmoittautuneita yrityksiä ei julkaista missään, eikä yhteystietoja käytetä markkinointitarkoituksiin. Osallistujien tietoja ei myöskään julkaista eikä luovuteta kenellekään. 

Kyselyn perusteella raati valitsee finalistit. Haaga-Helian asiantuntijat toteuttavat finalisteille arviointihaastattelut, joissa organisaation myyntiosaamista ja -kulttuuria arvioidaan syvällisemmin. Tämän jälkeen raati haastattelee finalistien asiakkaita.

Raati koostuu myyntialan asiantuntijoista. Mukana on Tarmo Kekki IBM:ltä sekä Pirjo Purovesi, Heidi Kock, Pekka Polvinen ja Seppo Karisto Haaga-Heliasta. Kilpailun päätuomarina toimii Haaga-Helian tutkimusjohtaja Timo Kaski.

 

Kaikkien kannattaa hakea mukaan!

Osallistuminen on ilmaista ja ainoastaan voittajan nimi julkistetaan – kaikkien muiden nimet ja vastaukset pysyvät anonyymeinä. Jokainen vastaaja saa kilpailusta yksilöllisen benchmark-raportin, josta näkee yrityksensä sijoittumisen osa-alueittain suhteessa muihin. Lisäksi koostamme kilpailusta raportin, jossa käsitellään esiin nousseita trendejä sekä myyntiorganisaatioiden tilaa.

Löytyykö teiltä vuoden 2020 paras myyntiorganisaatio?

29.10.–31.12.2020

Verkkokysely on avoinna

tammikuu 2021

Finalistien haastattelut

helmikuu 2021

Voittajan julkistus

Aikaisempien vuosien voittajat

Vuoden 2019 voittajaksi valittiin LämpöYkkönen, joka tarjoaa ympäristöystävällisiä ratkaisuja sekä lämmitykseen että viilennykseen. LämpöYkkösen vahvuuksia ovat erityisesti myynnin johtaminen, innovatiivisuus, vastuullisuus ja asiakaskeskeisyys.

Aiempina vuosina voittoa ovat juhlineet Lindström (2018), Vainu (2017), Suomen asiakastieto (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010).

Comments are closed.