Osallistu kilpailuun

11.12. -30.1.

Kysely on auki.

1. - 29.2.

Finalistien haastattelut

18.3.2020

Voittajan julkistus

Viime vuonna vetovastuu kilpailusta siirtyi Haaga-Helialle ja tänä vuonna jatketaan samalla kaavalla. Ilmoita siis organisaatiosi mukaan. Kilpailu sopii kaikenkokoisille yrityksille kaikilta toimialoilta.

Voittaja valitaan kolmevaiheisessa prosessissa

Kilpailuun ilmoittaudutaan mukaan täyttämällä verkkokysely, jossa arvioidaan yrityksen myyntistrategiaa, myynnin johtamista, myyntityötä, asiakasosaamista sekä myynnin prosesseja ja työkaluja. Jokainen kyselyyn vastaava yritys saa palkkioksi ilmaisen benchmark-raportin, jonka avulla voi verrata oman yrityksen myynnin tilaa muihin suomen yrityksiin. Mukaan ilmoittautuneita yrityksiä ei julkaista missään, eikä yhteystietoja käytetä markkinointitarkoituksiin. Osallistujien tietoja ei myöskään julkaista eikä luovuteta kenellekään.

Kyselyn perusteella raati valitsee kolme finalistia. Haaga-Helian asiantuntijat toteuttavat finalisteille arviointihaastattelut, joissa organisaation myyntiosaamista ja -kulttuuria arvioidaan syvällisemmin. Tämän jälkeen raati haastattelee finalistien asiakkaita.

Raati koostuu myyntialan asiantuntijoista. Mukana on Tarmo Kekki IBM:ltä sekä Pirjo Purovesi, Heidi Kock, Pekka Polvinen ja Seppo Karisto Haaga-Heliasta. Kilpailun päätuomarina toimii Haaga-Helian tutkimusjohtaja Timo Kaski.

Löytyykö teiltä vuoden 2019 Suomen paras myyntiorganisaatio?

Kilpailu aukeaa 11.12.2019 ja vastausaikaa on 30.1.2020 asti. Sen jälkeen valitaan kolme finalistia, jotka haastatellaan helmikuun aikana. Suomen paras myyntiorganisaatio vuodelta 2019 julkistetaan 18.3.2020 Haaga-Helian Tulevaisuusfoorumissa. 

Aiempina vuosina voittoa ovat juhlineet Lindström (2018), Vainu (2017), Suomen asiakastieto (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010)

Comments are closed.