Edelliset voittajat

Edelliset voittajat

Suomen paras myyntiorganisaatio on palkittu jo 13 kertaa.

Aikaisempina vuosina voittoa ovat juhlineet Ponsse Oyj & Suomen Digimarkkinointi (2022), Motonet Oy (2021), Silta (2020), LämpöYkkönen (2019), Lindström (2018), Vainu (2017), Suomen asiakastieto (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010). 

Menestyksekkäitä myyntiorganisaatioita yhdistävät muun muassa seuraavat tekijät:

  • innovatiivisuus,
  • vastuullisuus,
  • asiakaskeskeisyys,
  • kehittymisen mahdollistaminen sekä
  • erinomainen yhteistyö työntekijöiden välillä.

Motonet Oy (2021)

Motonet Oy:n vahvuuksia ovat erityisesti luova ja asiakaslähtöinen myynnin kehittäminen, asiakaskokemuksen sujuvuus sekä asiakasymmärrykseen ja asiakkaan kokemaan arvoon panostaminen.

Silta Oy (2020)

Silta Oy:n vahvuuksia ovat erityisesti saumattomat ja toisiinsa integroidut prosessit, myyntihenkilöstön korkea osaaminen ja asiakkaiden yksilöllisten tarpeiden huomioiminen.

LämpöYkkönen Oy
(2019)

LämpöYkkösen vahvuuksia ovat erityisesti myynnin johtaminen, innovatiivisuus, vastuullisuus ja asiakaskeskeisyys.

Lindström Oy
(2018)

Valinnan perusteina olivat muun muassa panostus asiakaskeskeiseen ja innovatiiviseen myyntityöhön, vastuullisuus ja digitaalisuuden hyödyntäminen.

Vainu
(2017)

Vuoden 2017 voittaja panostaa osaamisen kehittämiseen ja mahdollistaa henkilöstölle kiinnostavia kansainvälisiä urapolkuja.

Suomen Asiakastieto Oy
(2016)

Suomen Asiakastieto Oy:llä myynti ja markkinointi on organisoitu selkeiksi kokonaisuuksiksi asiakkaiden ympärille. Myynnin johtamisjärjestelmä on oppikirjan mukainen ja systemaattinen myynnin tekeminen tuottaa tuloksia. 

3 Step IT
(2015)

3 Step IT:n myynnin ilmapiiri on mainio, myynnin toimintamalleja on mietitty paljon ja ne ovat jalkautuneet toiminnaksi. Palkitseminen kannustaa huippusuorituksiin ja asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun.

Elisa Yritysasiakkaat
(2014)

Vuoden 2014 voittajayrityksessä myyntityö perustuu yhteiseen toimintamalliin, ja Elisan johto osallistuu aktiivisesti niin myynnin sparraukseen kuin asiakastyöhön. 

Comments are closed.