Digital Customer Journey 16.3.

Laatukeskuksen Myynti ja Markkinointi Forum järjestää round table tapaamisia ajankohtaisista teemoista. Round table illan isäntä alustaa keskustelun jakamalla omia kokemuksiaan ajankohtaisesta teemasta. Maaliskuun ilta pidetään teemalla Digital Customer Journey isäntänämme giosg.com. Syvennymme teemaan case Finnairin kautta, jonka meille esittelee Finnairin Service Manager Kati Suonio. Muita illan aiheita ovat paras asiakaspalvelu, kaupan edistäminen verkossa sekä uuden ajan työkalut kuten chatbot ja verkkokeskustelut. Tapaamme giosg.com Pitäjänmäen toimistolla osoitteessa Valimotie 21, Helsinki.

Agenda
16:00-16:30    Verkostoituminen ja iltapala
16:30-16:45     Tervetuloa ja asiakaskokemuksen kehittämisen uudet tuulet
16:45-17:30     Case Finnair
17:30-17:45     Verkostoitumistauko
17:45-19:00     Digital Customer Service workshop

Tule mukaan sparraamaan ajatuksia asiakaspalvelun ja myynnin kehittämisestä. Varaa aika kalenteristasi ja kutsu mukaan asiaan vihkiytyneitä osaajia omasta verkostostasi. Osallistuminen on ilmaista! Myynti ja markkinointi Forum löytyy LinkedIn:stä nimellä Sales and Marketing Forum. Facebookissa ajatuksia vaihdetaan osoitteessa Suomen Paras Myyntiorganisaatio. Tervetuloa!  #CustomerExperience #DigitalSelling #LeadGeneration #ChatBot #CustomerService

[contact-form-7 id=”323″ title=”Osta tuote”]

         

  

Comments are closed.