Suomen paras myyntiorganisaatio 2018: Lindström Oy

Lindström Oy on valittu vuoden 2018 Suomen parhaaksi myyntiorganisaatioksi. Valinnan perusteina olivat muun muassa panostus asiakaskeskeiseen ja innovatiiviseen myyntityöhön, vastuullisuus ja digitaalisuuden hyödyntäminen. Myynnin keskiössä on aina asiakkaan kokemus ja asiakkaan onnistuminen. Lindströmissä on myös rakennettu menestyksekkäästi myyntimalleja eri asiakassegmenteille ja erilaisille palveluille. Liiketoiminta on kasvanut kannattavasti vuosien ajan. Lindström…

Continue reading

Shortcut to Best Sales jobs

Laatukeskuksen Myynti ja Markkinointi Forumin tavoitteena on  kehittää  suomalaista myynti- ja markkinointikulttuuria, kohottaa myynnin arvostusta sekä osaamista Suomessa, toimia osaajien verkostoitumisen foorumina sekä valita vuosittain Suomen paras myyntiorganisaatio. 27.10. klo 15:00-17:00 keräämme myynnin ammattilaiset yhteen keskustelemaan alaan kohdistuvista vaatimuksista muuttuvassa ja digitalisoituvassa liiketoiminnan ympäristössä. Yhdessä pureudumme kysymykseen että, miten huippumyyjän työpaikka klousataan? Olemme…

Continue reading

Digital Customer Journey 16.3

Laatukeskuksen Myynti ja Markkinointi Forum järjestää round table tapaamisia ajankohtaisista teemoista. Round table illan isäntä alustaa keskustelun jakamalla omia kokemuksiaan ajankohtaisesta teemasta. Maaliskuun ilta pidetään teemalla Digital Customer Journey isäntänämme giosg.com. Syvennymme teemaan case Finnairin kautta, jonka meille esittelee Finnairin Service Manager Kati Suonio. Muita illan aiheita ovat paras asiakaspalvelu,…

Continue reading