Suomen paras myyntiorganisaatio 2018: Lindström Oy

Lindström Oy on valittu vuoden 2018 Suomen parhaaksi myyntiorganisaatioksi. Valinnan perusteina olivat muun muassa panostus asiakaskeskeiseen ja innovatiiviseen myyntityöhön, vastuullisuus ja digitaalisuuden hyödyntäminen.

Myynnin keskiössä on aina asiakkaan kokemus ja asiakkaan onnistuminen. Lindströmissä on myös rakennettu menestyksekkäästi myyntimalleja eri asiakassegmenteille ja erilaisille palveluille. Liiketoiminta on kasvanut kannattavasti vuosien ajan.

Lindström Oy toimii eettisesti vastuullisesti harjoittaen pitkäjänteistä liiketoimintaa. Yritys ei hae pikavoittoja, vaan toiminta on vastuullisesti asiakkaan näkökulmasta johdettua. Lindström on panostanut paljon myös ympäristövastuuseen. Organisaatio vaikuttaa yhteiskunnallisesti laajemmin ja osallistuttaa yrityksiä keskusteluun liiketoiminnan ja myynnin tulevaisuudesta järjestämällä erilaisia tilaisuuksia. Lindström on eturintamassa kehittämässä digitaalisia ratkaisuja, kuten IoT:n, digitaalisen myyntikanavan ja lisätyn todellisuuden hyödyntämistä.

-Voittajan organisaatio menestyy monipuolisesti ja siellä myös pärjäävät monenlaiset ihmiset ja monenlaiset myyjäpersoonat. Sitä, että myyntityö on vaativaa ja vastuullista asiantuntijatyötä, joka sopii monenlaisille ihmisille, haluamme myös Haaga-Heliassa myynnin kouluttajina nostaa esille, Timo Kaski, Head of R& D, Haaga-Heliasta kertoo.

Palkinnon otti Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa tänään torstaina 14.3. vastaan Lindström Oy:n myyntijohtaja Merja Ilvonen.

Yhdeksättä kertaa järjestetyn Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailun tavoitteena on edistää suomalaista myyntikulttuuria ja auttaa yrityksiä kehittämään myyntitoimintojaan. Osallistujat kaikille yrityksille avoimeen kilpailuun kerätään ilmoittautumalla verkossa ja vastaamalla kyselyyn. Uudistetussa kilpailussa organisaatioiden kyvykkyyttä arvioidaan seitsemän myynnin osa-alueen kautta. Voittaja seuloutuu itsearvioinnin, myynnin haastattelujen sekä asiakashaastattelujen perusteella.

Aiempina vuosina voittoa ovat juhlineet Vainu (2017), Asiakastieto (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010). Kilpailun järjestämisestä vastaa tulevina vuosina Haaga-Helia ammattikorkeakoulu.

Lindström Group on yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä, jolla on 170-vuotinen kokemus tekstiilialalta. Yritys tarjoaa ratkaisuja toimitilojen siisteyteen ja sisustamiseen, työpukeutumiseen ja suojautumiseen sekä tytäryhtiön Comfortan kautta hotellien ja terveydenhuollon tekstiilipalveluita. Organisaatio toimii 24 maassa, Euroopassa ja Aasiassa. Lindström Group on perheyritys, ja voimakkaasti kasvava kansainvälinen yhtiö. https://lindstromgroup.com

Comments are closed.